středa 9. února 2022

Vlastní známky a analogické pohlednice 12. část

 

Když 8. srpna 2015 vyšla nákladem 600 listů emise „Maminka“ společnosti Crystal Caviar, nebyl jsem si jist, jak s touto známkou naložit při tvorbě CM. Ale narazil jsem na pohlednici s přáním ke Svátku Matek a druhou květnovou neděli bylo rozhodnuto…

19. října vydala Českomoravská komoditní burza Kladno 1900 sešitků s 2 různými vlastními známkami.

Na Svatého Martina 11. 11. vydala společnost GECO v obrovském nákladu 25 tisíc archů a 70 tisíc sešitků vlastní známky VZ 357 – VZ 365 k 25. výročí firmy. Pro tvorbu CM jsem použil především pohlednice zaměřené na tabákové výrobky, protože GECO v této oblasti podniká.

Poslední emisí roku 2015 bylo archové vydání společnosti ARCO komíny. Vyšlo 18. prosince v nákladu 600 archů. Jak je tomu v Jižních Čechách dobrým zvykem, bylo k dispozici i příležitostné razítko.
Martin Hlavatý

Žádné komentáře:

Okomentovat